torsdag 19 januari 2012

Den stora kattresan

På torsdagen gick jag tidigare från jobbet för att bege mig på snabbvisit till Örebro. Vi har spanat efter små Birmakattungar ett tag och upptäckte att det fanns en kull just i Örbero. Som tur är hade jag min kära far på plats i Örebro som ställde upp som kattskjuts. Så nu är han vår, den robusta, vackra och gosiga lilla birman Ellison som vi snabbt fattade tycke för!




Den ansträngande kattvisiten krävde mat så jag och pappa begav oss till restaurang Hanoi och åt de klassiska fyra små rätterna. Hade en ivrig sambo i luren som inte hade möjlighet att följa med och titta men som var mycket nöjd över valet! Så nu har vi en del att förberade innan han anländer i februari!

3 kommentarer:

  1. meeen såå mysigt :D Vad avundsjuk jag blir =)annasarah

    SvaraRadera
  2. Åhhh! Sötnosar!! =) Längtar tills han kommer!

    SvaraRadera
  3. ja lilla sötisen! han kommer nästa fredag, då måste du komma sen och inspektera!!

    SvaraRadera