torsdag 23 februari 2012

Kattfika, syjunta och toalettfest

Idag är jag faktiskt bjuden på något så udda som syjunta, idéen växte fram under kattfikat som inmundigades för någon vecka sedan. Jag trodde att det hela var ett skämt som gått överstyr och döm om min förvåning när det dök upp en handbroderad inbjudan i min inkorg...


Så ikväll smäller det! Det har utlovats soppa och smörgåsar samt fika med " extra stöd" och utöver det ett mycket celebert sällskap.


Får se om ordet syjunta får en ny innebörd efter kvällen, misstänker att min bild är en aning föråldrad.

För övrigt så verkar inspirationen flöda för tillfället. På lördag är jag nämligen bjuden på en så kallad "toalettfest". Egentligen har detta evenemang inget mer med toaletter att göra än att värdinnan äntligen har gjort slag i saken och nu har ett badrum i topptrim.

Återkommer med diverse recensioner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar