fredag 16 mars 2012

En turbulent kväll

Gick lite extra tidigt från jobbet för att gå hem och få matinhandling och städningen avklarad innan helgen kommer. När allt var fixat och det var dags att slå sig ner med efterlängtad mat ringde det och jag fick ett virrigt och tråkig besked. Ingo hade vurpat med brädan och var på sjukan. Tur att det blir bra men orolig blir man ändå.
Lilla Enzo fick sig en genomgång med borsten och blev alldeles utpumpad och somnade i en hög på soffan.


Själv slog jag mig ner framför Änglagård för att komma på andra tankar. Kan replikerna utantill vid det här laget och jag har fortfarande inte slutat hoppas att jag plötsligt ska transformeras till Fanny.

3 kommentarer:

  1. hoppas att Ingo kryar på sig!

    SvaraRadera
  2. Ja det kommer bli bra, tur i oturen tack och lov! :)

    SvaraRadera
  3. Wolfff <3<3 jag har ju faktiskt hängt me han i fikarummet haha/annasarah

    SvaraRadera