tisdag 27 mars 2012

Några av alla fina presenter

Fick så många fina och genomtänkta presenter på min födelsedag, som till exempel en långväga prenumeration på mitt favoritmagasin, Elle UK, en liten kryddträdgård i miniformat och mysig brunch att avnjuta å den snaraste. Några andra som gjorde sig bra på bild lägger jag upp här nedan...
Ett helt underbart fint nagellack från supermärket OPI´s hollandskollektion i lysande orange, A Roll In The Hague heter det. Fick även ett jättefint bronze/guldfärgat lack från OPI Glitzenland hette det.

Den gamla hamsterkompisen Snurre gjorde storstilad entré inuti ett ägg som jag fick order om att kläcka...

Givetvis visste världens bästa vänner att jag skulle bli glad över ett fint kattkort innehållande inte bara en utan två lyxiga manikyrer!


Lyx i sin renaste form! Ett kontrakt som innebär att jag får ligga på sängen och slappa och dricka bubbel samtidigt som jag får min kaosgarderob organiserad och i ordning gjord, kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar